POLONYA'DA ERASMUS STAJI 2019


Üniversitede öğrenciyken sınavına girdiğim halde çeşitli nedenlerden dolayı Erasmus öğrenim hareketliliğine katılamadım. Üniversiteye ilk girdiğim andan itibaren Erasmus yapmak hep aklımda ve hayalimdeydi. Bu fırsatı kaçırdığımı sanıp üzülüyordum, geç kalmış hissediyordum. Bu senenin başında İngilizce kursuna gittiğim süreçte tanıştığım bir arkadaşımla kampüste karşılaştım. Bana 4. sınıfta olmamıza rağmen 12 aya kadar Erasmus stajı yapabileceğimizi söyledi. Hemen Erasmus dil sınavı tarihlerine baktım, başvurumu yaptım. Çok bir zamanım yoktu, kısa bir çalışmanın ardından sınava girdim ve kazandım. Şimdi o arkadaşımla birlikte aynı ülkeye, aynı şehre ve hatta aynı üniversiteye staj yapmak için gideceğiz. Heyecanla başvurduğumuz vizenin sonuçlanmasını bekliyoruz. Sıkıcı evrak işlerini ve izinleri de hallettik mi heyecan verici kısma geçeceğiz.

Erasmus stajı öncesi ve staj sırasında yaşadığım deneyimleri burada yazarak paylaşmak istiyorum. Bu süreçte daha önce Erasmus programlarına katılmış  onlarca kişiden yardım aldım, kafamdaki tüm soru işaretlerini bu insanlar sayesinde yok ettim. İşte tam da bu yüzden deneyim paylaşımını çok önemsiyorum ve bir gün bir kişiye de olsa faydalı olmak adına yaşadığım her şeyi buraya not ediyor olacağım. Beklemede kalın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar